L
O
G
I
N

LOGIN

REJESTRACJA

Rejestracja

Ta strona używa cookies. Można zmienić ich ustawienia w przeglądarce. Dowiedz się więcej o naszej Polityce Cookies.

Czy wiesz za jakim słowem podążają decyzje zakupowe milionów Klientów?

 Uczestnictwo Twojej firmy w Programie POK (Program Ochrony Konsumenta) i jednocześnie obecność w naszej aplikacji mobilnej pomoże wykreować pozytywny wizerunek firmy w sieci. Opinia to dźwignia handlu! Słowo „polecam” to jedno z najcenniejszych obecnie słów na świecie. Za tym słowem podążają decyzje milionów Klientów. 24 miliardy złotych to wartość decyzji zakupowych, które zostały podjęte w ciągu roku na podstawie rekomendacji innych.

Uczestnictwo w programie POK jest doskonałym dowodem na rzetelność i uczciwość oraz stanowi duże wyróżnienie na konkurencyjnym rynku gospodarczym.

Co jeszcze możemy zaoferować?

·         Na Twoje życzenie możemy dodatkowo udostępnić nadajniki ibeacon, które umieszczone w Twoim obiekcie nadadzą sygnał do aplikacji i poinformują, że ten obiekt jest uczestnikiem programu POK.

·         Możesz zachęcić do skorzystania z usług swojej firmy poprzez umieszczenie indywidualnego komunikatu. Przedstawia się to w taki sposób, iż Twoi Klienci wiedzą, że uczestniczysz w POK, tak więc zaoferuj im coś więcej. Poprzez panel, do którego dajemy Ci dostęp (Panel Klienta na POK.PL) możesz ustawić własny komunikat, który wyświetli się, gdy Twoi Klienci będą się znajdować w pobliżu Twojej firmy. Na pewno kusząca będzie jakaś zniżka na część oferty, jaką proponujesz swoim Klientom.

·         Każdy uczestnik naszego programu dodatkowo otrzymuje standy:

a)     informujące o uczestnictwie w programie POK, które można postawić w swojej firmie

b)     umożliwiające pobranie aplikacji mobilnej i wystawienie opinii

Raport Nielsena („Global Trust in Advertising and Brand Messages”) określa, że 68% Europejczyków chcę dokonać zakupu pod wpływem pozytywnych opinii innych osób. Wedle tych danych, przy zakupie produktów lub usług, najczęściej kierują się właśnie rekomendacją. W Polsce robi tak 82% konsumentów.

Nie ma wątpliwości, że opinia jest znacznie bardziej skuteczna niż pozostałe formy reklamy produktów i usług. Zapraszamy do POK!